Hungrig..

Jag hatar att jag är hungrig heeela tiden. Jag brukar kolla om jag är mätt genom att jag föreställer mig en stor form härlig och smarrig lasagne. Om jag är mätt, skulle jag inte vara sugen alls. Men så fort jag ätit min planerade portion och sedan föreställer mig lasagnen tänker jag att jag skulle kunna äte upp halva formen lasagne! Jag har ännu inte gjort något dumt som att efter maten springa ner och köpa en pizza eller nåt annat hemskt. Men det är drygt att ha det såhär.. Så typiskt när man kommer igång med träningen ordentligt igen att man ska bli så hungrig.

Suck.

Imorgon åker jag till Sthlm. Underbart :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Johanna, det är ju just för att du har börjat med träningen rejält som du är hungrig hela tiden. Fråga mig, jag vet. Och ät en frukt eller något då istället, det blír inte formen värre av, snarare tvärtom!

2011-01-14 @ 17:35:59
URL: http://malinmariaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0