Boot- camp Järna


ÅKA VASALOPPET står INTE på min "att göra innan jag dör"- lista.
Men det står tydligen på min pojkväns... Fast lista(or) och sånt är det bara hans superorganiserade (not) flickvän som går ut hårt med att "planering gör livet enklare." Och att ha ett mål, de e ju kanon. Heja Gurra!

Helgen blev perfekt! Jag hatar ju att ligga på soffan, kolla en bra film, äta kanelbullar, dricka vin och småprata om livet mellan pussarna. Nej, mycket bättre att åka längdskidor alldeles för många kilometer och gå igenom stakningsteknik med sin pojkvän som agerar tränare. Och det bästa med honom är att han aldrig slappnar av, utan pratar om kvällspasset när man precis kommit hem från förmiddagsåkningen.

Shopping då? Ja, så klar vi hann med det! Nya löparbyxor och en vind/regn jacka som andas till längdåkning/löpning. Jag är ju så himla trött på att köpa skor.


<3

Helgens bästa: Solsidan
Jag kan leva på: Sushi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0