Planer i stöpet

Vart tog romantiken vägen?

Spa? Restaurang? Ja, tack! Så ska alla säga. JAAA! :D Alla hjärtans dag handlar om kärlek. Jag vill låta det bli dagen vi fokuserar mest på det och inte på pengar. Dessutom har jag ledigt den måndagen :)  Bara jag och min älskade Gustaf. Fantastiskt! Inte.

Det verkar bli, i bästa fall, en halvlång frukost och sedan ett hårt och långt längdpass uppe på hällmyra. Efter det hoppas jag kunna få ta en dusch och åt minstone få koka fullkornspasta på min lilla spis. Sen är det nog sovdags....

Nån som vill byta? Jag kan gärna vara med liksom nån annan som ska göra nåt annat på alla hjärtans dag!

Jag tror jag ska döpa om 14:e feb till alla tjejers dag, så kan man få ha värsta tjejmyset med spa, mat, vin och skvaller. GIIIRRRLLLSSS need ya! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0