Det blev som det blev

Med en häftig andning i minus 17 grader började den lediga dagen med dryga milen längdskidor på hällmyra, med nyinförskaffade längd-brillor. Halvdöd och med en pipande röst hostade jag äntligen mig till liv i bastun hemma hos mor och far. Med lite spenatsoppa i magen luffsade jag och min kära pojkvän ut i kylan för att ta bussen tillbaka till stan. Blomsteraffärerna var fulla av kärleksfulla män. Så många att G tappade tålamodet och kärleksfullheten... så det blev inga rosor till mig. Efter det vanliga gnabbet om vad jag har på mig och vad han ska ha på sig avnjöts god och stillsam middag på dragonen. Det blev väl vad det blev. Det är så typiskt oss.


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0