Större bröst utan förändring

Har upptäckt att jag under hela mitt liv (ja så länge jag haft något som kan kallas bröst) trott att jag har haft strl A i bh storlek. Har tyckt att det inte varit nå vidare med bh-ar. Mycket bättre med sporttop, men den kunde man ju inte gå runt i hela tiden. Man tappar ju liksom formen och plattar till det lilla som finns. Jag känner mig ÖVERLYCKLIGT lurad då jag nu upptäckt att min rätta storlek är B. B-kupa. Är det inte fantastiskt? :D

Jag har alltså större bröst en jag trott. Och nu sitter de skönt. Skoj! Jag som hyberoptimist på alla områden har visst glömt bort denna lilla detalj.. Känns som en stor livsförändring! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0