Som när man var liten och sjuk

Känner mej redans trött.. Avbokade faktiskt pump-passet ikväll. Step och functional moves igår vart kanske för mycket för en inte fullt så kry kropp. Jag skulle helst lägga mig i sängen och kolla på "Mannen som kunde tala med hästar" eller "föräldrafällan", eller nåt annat mysigt som man kollade på när man var liten och var sjuk. Men jag har ju ingen dvd. Ingen vhs heller för den delen. Tur att idol är igång :)

Lite nya idéer på jobbet. Jag planerar att starta en blogg om butiken, tips och nyheter mm. En kul och spännande grej att spinna vidare på.

Jag och G firar snart 3 år och en 22h kryssning blir förmodligen det som kommer få oss att minnas helgen.


För övrigt tänker jag på en speciell person som just nu genomgår en jobbig grej.
Dry your eyes mate <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0