Nattligt besök

Jag saknar mina vänner! Spontan tanke. Den första som slog mig när jag började fingra på tangenterna. För det gör jag. Hoppas vi hittar på nåt kul i helgen :) Jobb och träning bara rullar på utan att man tänker att nej, jag ska kanse skippa träning en kväll och föreslå en utemiddag tillsammans. Den idén ska jag komma på snart.

G far med sin familj på bröllop norröver och mellanlandar hos mig. De åkte för en timme sen, så de borde va här ca 00.30. Sedan åker de vidare 06.00 imorrn bitti. Jag får iaf några (ovakna) timmar med älsklingen. Så bäst att knyta mig nu så jag hinner sova lite innan de kommer.

Vi ses på spinningen 07.10 imorrn! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0