Kallt överallt

Helgen är slut, slut, slut nu när G har åkt hem. Idag vid lunch åkte han hem.
Julbord med jobbet på Kungsholmen i lördags :) Smakade verkligen kanon!
Fick följande kommentarer:

"Oj, vad mycket mat du tar. Jag tar bara det som jag tycker om."
Mitt svar: "Ja, men jag gillar ju allt jag.. ^^"

"Hur kan du vara så smal och slank som äter en såndär hög med mat?"
(Inte för att jag själv riktigt håller med om påståendet)
Jag: "Jag lever på lax, kyckling och grönsaker på veckorna och tränar nästan varje dag". Ja, men vad tror folk? Att man äter julbordsportioner varje dag? Jesus.

Befinner mig i detta nu i Bergvik där det har varit knas med värmepumpen, så det blir till att sova i mjukiskläder med 2 täcken. Har åkt längdskidor idag också, i 15 minus. Smart liksom. Sedan blev det raggardusch och "I form med Anna Anka". Åh, man mår så bra av lite självplågeri ;)

Längtar tills imorrn! ^^ Tell u more sooooooon.

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0