Det perfekta

Man kan nästan grubbla ihjäl sig ibland när man tänker på livet.
Hur är jag nu jämfört med förr, vad kommer hända sen och när är det för sent att göra vissa saker, åldersmässigt. Alla vill väl ha ett perfekt liv? Jag vill ha mitt drömjobb inom den perfekta åldern för det, skaffa första barnet vid den perfekta åldern när man är mogen, rik, men fortfarande smal och snygg, och bil. Den stora svarta och glänsande bilen. Den ska jag och min man köpa tillsammans, utan lån, till vår familj och till hunden. Fast först ska vi ha en liten svart och blänkande bil med cabbat (stavning?) tak. När vi fortfarande är glidare och "kan göra vad vi vill". Frågan är ju om man ska känna sig som den perfekta åldern, eller om man ska vara den åldern. Hur ska man veta det då? Ja, när blir man vuxen?
Är det när man kan bli attraherad av män i 35-års åldern?
Haha! I så fall är jag väldigt vuxen. Väldigt. Men de e så jag måste ruska på huvudet och fnissa. För de e ju sjukt ju. Så kanske när jag känner det som vilken naturligaste sak som helst. Kanske då är jag vuxen?

Det behövs lite sömn här hör jag..
Love ya <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0