Snygga rock- Markus!

Idag är en fantastisk deg med sol och värme, precis som jag hoppats! Jag har tillverkat en krans av maskrosor medans Gurra klippte gräset här i trädgården. Snart tar vi bilen ut till landet :)

Igår var nog en av de bästa dagarna i mitt liv. Och jag skojar inte. G och jag hade värsta sovmorgonen med massa mys och mycket frukost och åkte sen in till Medborgarplatsen för att hänga med Ida. Mitt på dan sprack det upp och blev 25 grader varmt och där satt man med leggings. Hade såklart tagit av mig dem om det inte varit så att jag inte rakat mina ben på typ 2 veckor.... haha. Där satt vi hela eftermiddagen och tog några öl och några av Idas polare droppade in och sedan K och B också :) Mitt emot mig ser jag Markus Fagervall! Galet! Blond är han nu föresten, hihi. Gurra sa; men han där är VÄLDIGT lik Markus Fagervall... Ida och jag; Det ÄÄÄR MARKUS FAGERVALL!!! Jag blev superfnissig och bestämde mig för att kolla om jag hade Spinords nr kvar på telen. Det hade jag. Inte pratat med henne på 100 år, men jag bara måste höra av mig! Hon var ju helförälskad i han när vi gick i 2an på gymnasiet. Hon uppskattade verkligen att jag berättade det för henne och hon tyckte det var roligt att jag hörde av mig :)

Sedan åt jag, Gurra, K och B ute och vi fick fira att K är klar med sitt arbetsprov till en journalist-utbildning. Man har alltid nåt att fira! Varför vänta tills hon kommit in, när man kan fira att hon skrivit klart den nu? Att hon kommit in får vi ju fira sen :) hihi

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0