Sista april och hela faderullan

Jobbade först sedan bar det av till Carro där jag aldrig varit förr. Agerade chaufför och fick ÄNTLIGEN träffa K! Och gud så brun hon var!!! Gosh... Neger asså. Under kvällen gång förflyttade vi oss fram och tillbaka mellan Pippis fest, donken och Carro. Sedan drog de till Olles och jag drog hem. Jobb hela helgen efter det och idag har jag varit ledig :)

Först ridit, sedan kollade jag på dollar efter billiga grejer som man kan ha nyttig användning av och sedan har jag hängt i lägenheten med renoveringen. Det kommer nog ta ganska lång tid innan det är klart med varenda list, varenda centimeter. Men jag ska i alla fall bo där nu i veckan. En säng, mitt i all röra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0