En spontan kväll på statt

När jag äntligen bokat pappa för spackling av min hall får jag veta att F ska ha inflyttningsfest. Vad gör man? Han har ju aldrig tid, så jag kunde inte sumpa chansen. När han drog hoppade jag in i dushen, gjorde mig i ordning och hoppade i klackarna. Ensammast i hela världen gick jag den långa Köpmangatan mot bankomaten. Hör läskiga röster bakom mig och bli överfallen av Malmsten, Limpan, Jocke och Linus. Skoj! :) Inte ensam längre. Tjockt med folk på statt och där lämnade jag mitt grabbgäng och anslöt mig till mina dissade tjejer. Spontant och väldigt roligt. Kvällen avslutades med en pizza på kebaben och en lååång Köpmangata hem med onda fötter. That's how we use to do it ;)

Skönt med sovmorgon idag eftersom jag började jobba kl 13. Nu ska jag sitta här en timme till och sedan hem och packa resväskan. Det bär av till G i morgon direkt efter worket. Kommer bli så mysigt för jag har sett att det kommer bli sommarväder på ons och tors. Då blir det solstol på bryggan ute vid stugan. Längtar :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Oh har du inga bilder på lägenheten? :)

2010-05-16 @ 21:46:55
URL: http://idaottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0