Banta ner

Jag har faktiskt bestämt mig för att banta ner min att göra lista på vad som ska fixas med lägenheten. Nu gör jag det viktigaste och flyttar in ordentligt så får man renovera lite pö om pö. Men "det viktigaste" verkade ändå lyckas bli ganska mycket saker...

Kommer garanterat ha träningsvärk efter löpning, styrketräning och alla  1 000 1 000 000 (tusenmiljoner) trappsteg jag kutat upp och ner för i dag med kartonger och möbler och kläder och en massa annat. Kommer bli skönt med en långprommis med Ricky imorn förmiddag och sedan blir det nog en traditionell Furan-sallad. OCH det är LÖÖÖN! Lön, lön lööön! Hurra! :D

Mamma och pappa befinner sig i Grekland, jag får höra om min brors urspårade grillfest OCH jag var inte bjuden (till mitt eget hus!) OCH där befann sig några av mina egna polare (grabbarna grus)... vilken soppa. Jag skulle verkligen behöva en lång telefonpratstund med K, men hon verkar ju aldrig ha tid. Så mycket lycka som hon har uppöver öronen nu! Knasmaja, vi hörs när vi blir pensionärer, javisst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0