Att ta sig samman

Tillbaka till allvaret och att göra-listan.
Nu får det vara slut på Stockholm, sovmorgnar och en massa mat. Nu måste jag sätta igång ordentligt med lägenheten om den ska bli klar nån gång. I tanken har jag kommit väldigt långt. Ni vet dendär mentala "att föreställa sig hur det ska se ut"- biten... men det SYNS ju liksom inte. Suck.

Men måste man spackla och slipa och tejpa och skruva bort saker och städa och så, så måste man. För annars kan man inte måla, tapetsera och dekorera och sy.

Det är som att göra alla prov och uppsatser innan man får ta studenten! (Kom jag på alldeles nu här och blev genast väldigt taggad!) :D

.....FY FAN VA JA E BRA! :D Nu ska jag slipa badrumsfönstret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0