Lägenhetsångest

Igår var jag och kollade på en etta i Söderhamn på Köpmangatan 16. Är så himla sugen på att ha egen mysig lya där jag kan ha mitt liv. Visst är det mysigt hemma, men har man en gång flyttat ut så är det svårare. Skulle vara så skönt att kunna gå eller cykla till jobbet istället för att åka fram och tillbaka till Bergvik. Men det var tydligen bråttom och man kan ju inte direkt impulsshoppa en lägenhet.. Även om det var en hyresrätt. Jag väntar och ser om jag får panik att bo hemma så får vi försöka lösa det med tält tills vidare, eller nåt..?

Man får tänka att man sparar pengar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får låna vårt åttamanna om du vill, kan även avvara ett gammalt trangiakök samt några rejäla luftmadrasser. Tre rum o kök. Ifall familjen vill hälsa på... Kram! (Å tack för pratstunden på bussen, du är en go´tjej du :-) )/ Rakel

2010-03-26 @ 17:17:30
Postat av: Johanna

Hahaha!! Jag dör..

2010-03-26 @ 18:41:15
URL: http://insidepettersson.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0