Hinten om kycklingfilén

Så kommer man hem trött och slut efter arbetsdagen. Känslan är HELG men inspirationen är på 0. På bänken ligger en misstänksam tinad kycklingfilépåse. Jag känner i luften att min mor förväntar sig att jag ska förvandla detta innehåll till en fantastisk och delikat middag till familjen (Jocke har för länge sedan tappat tålamodet och stekt en Felix pyttipanna, och har redan lämnat huset vid dethär laget). Påväg hem sitter 2 föräldrar med hungriga magar och om de inte får mat när de kommer hem förvandlas de till monser!

Kan ni tänka er vilken pressad situation jag befinner mig i. Bäst att ta en tallrik fil och en banan och rymma till Karin! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0