Upp som en sol, och ner som en pannkaka.

Åka skidor eller rida? var det första som jag funderade på när solen väckte mig i morse. Kvar i sängen skickade jag ett sms till Johan: "Kommer förbi och tar Elsa en sväng på förmiddagen om det är lugnt? :)"

Idag kände jag mig som en riktig livsnjutare. Solen sken och jag ville inte sitta av. Ville rida hela dagen! Volt på volt gallopperade vi och visst, jag fick slita, men så böjer hon ner huvudet och slappnar av. Det är sådana stunder man lever på länge. Problem verkar för en kort stund över huvud taget inte existera. Det var jag, hästen, solen och vintern.

Men nu är jag så slut att jag inte orkar tänka. Friidrotten. Jag säger såhär, det känns bra efteråt!
"Fredagsmys med Göran (tränaren)" i A-hallen är inte så mysigt som det låter...

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0