Det sista av vintern

Väntar nu på att G och hans familj ska komma förbi och hämta upp mig. Idag bär det av till stugan utanför Östersund för en skön vecka i bydalsfjällen! Jag hoppas att detta kommer vara sista gången det går att åka både utför och på längden, inte för att jag inte gillar det: Det är underbart, utan för nu längtar jag till våren.

Kommer ha kass mottagning och inte ha tillgång till nåt internet, så (sorry Joann, vet att jag lovat ett inlägg om dagen) kommer jag inte kunna uppdatera er förens jag kommer hem (Påskafton).

PS.
Måste bara tillägga att jag tänkt hela veckan att jag ska packa, men inte gjort det förens denna förmiddag. Lite samma stil som många känner igen när vi gick i plugget (Alla utom Karin). Men faktiskt så tror jag att packat det ja ska ha med mej och känner mej inte ett dugg stressad. Duktiga jag!

Puss o kram
Pettersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0