Midsommar

Fantasktiskt. Helt enkelt fantastiskt.
Men jag är trött, trött, trött.
Midsommar med lite ledighet igår och G är här i helgen. Dock jobbar jag idag och imorn. C är en ängel som bytte pass med mig så att jag jobbar 9-18 idag. Så underbart att jag kan följa med ut till Backman och storgrilla och träffa alla vänner :) Så börjar jag 13 imorn och kan i lugn och ro vakna upp med G och gå och ta en pizza ^^ moahaha. Sen åker han hem igen...

Hoppas alla hade en trevlig midsommarafton, även om man inte längre plockar sju sorters blommor och drömmer om den man ska gifta sig med. Översatt i nutid blir det väl sju sorters öl också snubblar man på sista gärdesgården (ful stavning btw) också somnar man där utan drömmar.

För övrigt måste jag säga att Marabou polka var mycket godare än förväntat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0