Inlägget som försvann

Jag hade skrivit ett superlångt inlägg om allt kul som hände under kryssningen. Massa citat och roliga kommentarer och förklaringar. Nämnt något om alla jag åkte med och de personer vi hängde med, men det försvann och sparades inte i utkastet. Synn för mig, synn för er, för jag orkar inte skriva om allt....

Är VÄLDIGT stolt över Lina som igår sprang Stockholm marathon på 5 timmar!
Hon ska ha en eloge, en bukett rosor, ett bubbelbad och ett glas champagne alltså. Synn att man inte kan skicka alltsammans på posten. PUSS på dej!

Jag njuter av sista dagen på min underbara helg tillsammans med käraste. Detta är en av anledningarna till att det varit dåligt med uppdateringar här.. DESSUTOM: Jörgen har satt lösenord på sitt nätverk så nu har jag inget internet längre. Beställt ett från 3 med det tar ju några dagar... befinner mig därför hos mor och far nu :P Man kan ju inte leva utan internet nu för tiden.

Hörs! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0