Mardrömsbåt

Prova jobba kväll, dag+ kväll och sedan dag och se hur pigg du är. Inte så särskilt ska jag tala om. Ikväll har jag äntligen en "ledig" kväll, men jag har hållit på med målning.

Har du en båt som fungerar, eller känner nån som har en? - GRATTIS.
Det har inte min pojkvän, och jag är så less på allt som heter nåt med båt. De är dyra när man köper dem, sen måste man alltid fixa så mycket med spackling, glasfiber, färg, polish, vax..., vilket tar tid och kostar massor med pengar. Man ska sjösätta båten, man ska ha en motor som fungerar och funkar inte den så kostar det att laga den eller att köpa en ny. Men där är det inte stopp. Man ska ju komma framåt också. Häll all soppa i sjön bara, gör det, och var beredd på att tanka och betala ofta.
Fine, så länge inte båten går ut över mig, men nu hatar jag Gurras båt mest av allt här i livet.

Jag är inte på humör. Ses imorrn älskling. Kl 01.00.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0