Beskedens måndag

Det är en trött måndag idag, och en beskedens måndag. Jag ska idag säga upp mitt ena jobb och tacka ja till erbjuden heltidstjänst på det andra. Man får väl säga att man har lite tur alltså, och vara skitglad, men jag trivs så himla bra med dessa 2 jobb i kombination... Men tar jag det inte, så behövs jag inte i vinter och då får jag bara det ena jobbet kvar och blir fattig som en kyrkråtta.

Dax att spara pengar till kommande studietider...

Hade en grym helg som innehöll vänner, utgång, sovmorgon, hästjobb och massa mat hos mamma och pappa :)
Igår blev även en TV beställd. En LG 42" plasma, i samband med skatteåterbäringen! :D

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0