Optimalt!

Kan ju inte bli bättre. Näe, tror inte det. Gick upp 7 för att springa mina 9 km innan frukost (efter kaffe, alltid ;)) och efter det slängde jag mig i sjön, käkade frulle och åkte till jobbet till 9. Efter jobbet blidde det familjemys på Albertina med pepparlax och ostkaka. Fy så gott! Sedan till lägenheten med pappa för att grejsa lite med spackel, takjoks i köket och borrning av hål i köksluckor för att sätta dit de nya handtagen. Jag har nämligen en väldigt hjälpsam pappa :)

Hängde med L igår kväll och jag påmindes om varför vi e så tighta. Vi träffas inte ofta, tyvärr. Kärleken har tagit sin plats. Och nu ska hon bli sambo med J :) Världens phötaste par :D. Vi snackade tjejiga grejer, jobb, plugg, hästar, träning och mat. Som alltid. Allt under en rask och svettig 2 timmars prommenad. <3

Sova nu, kära nån klockan e mucho! Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0