En bra start på dagen

Mulet. Om det är så att jag ska nämna vädret det första jag gör.
G har dragit till jobbet och flög upp ur sängen, tog på dig kläderna och grabbade tag i en macka innan han sprang till tåget. För min egen del fanns ingen anledning att stressa. Men gick ändå upp, tog på mig träningskläderna och tassade ner för att koka mig lite kaffe. En mandarin fick också slinka ner medan jag ögnade igenom DN.

Morarundan, så kallad. 8 km grusväg/asfalt upp, ner och rakt fram. Jag tog mig runt löpandes utan att svimma. Så vad gör jag nu? Duschad, ätit frukost, snart bloggat färdigt... annars går man och tänker hela dan på vad man ska ta sig för i träningsväg. Nu när det är avklarat kan jag kanske ägna tankarna åt nåt annat?

-Det finns dagar som jag tänker mer på henne än på dig-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0