Nu har jag landat

Landat i Sverige, landat i Bergvik och börjar acceptera att det är kallt och snö ute och att jag inte längre är i Karibien. Jag har dock svårt att vända tillbaka dygnen. Förut låg vi 5 timmar efter, så jag ligger och tittar i taket till kl 03.00 helt o-trött. Men det gör ju inte så mycket eftersom jag inte direkt behöver "komma upp nån gång" för att göra en massa saker. Dessutom är jag inte helt frisk heller, så jag behöver nog ta de rätt lugnt tills jag blir bra.

När man kommer hem såhär så ploppar genast alla saker upp som man inom en snar framtid borde fixa med.
  • Klippa mej (och skaffa ett jobb)
  • Söka jobb
  • Boka tid hos tandläkaren (gratis innan man fyllt 20)
  • Städa ur lägenheten och sälja den.. (tråkigt, men sant..)
  • Gå till arbetsförmedlingen
  • Komma igång med träningen
Men jag drömmer mig bort till rastlösa och varma dagar på stranden...





Kommentarer
Postat av: Klara

Åh hjärtat! Allt detta som måste fixas med! När man kommer hem från en sån resa som ni har gjort önskar man att man skulle kunna få någon form av dispens!

Välkommen hem igen gulle dig!

Kram å puss!

2010-01-20 @ 10:41:51
Postat av: Ricky

Haha inte för att vara elak men jag tror det är försent med gratis tandvård vännen. Tror att du får betala för hela året du blir tjugo. Det var så folktandvården förklarade det för mig iallafall :p Men du kan alltid försöka ;)

2010-01-20 @ 17:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0