Hon hade rätt såklart

Jo, jag SKA gå till tandläkaren för jag kunde inte trassla mig ur nu när jag fick en tid och tandläkaren som var så tjatig. Det var, som Ricky sa, att man får betala FRÅN det året man fyller 20. Så jag kommer aldrig mer i hela mitt liv kunna gå till en tandläkare utan att betala! Jag har aldrigt haft några fel på mina tänder. Inte ens tandsten. Räls, men vaddå? Det är det gamla vanliga "Det ser jättefint ut. Använd tandtråd varje dag. Blabla.." Så får man gå hem.

= - xxxSEK


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men du kan täcka en försäkring, rätt så billigt. då ingår allt det nödvändiga. fixa hål, tandsten mm.

2010-01-20 @ 22:10:18
Postat av: Anonym

Om du nu har skött dina tänder bra så kostar det här: http://www.folktandvarden.se/frisktandvard/

som minst 1050 kr om året



lycka till :)

2010-01-21 @ 11:36:09
Postat av: Ricky

Åh för första gången gillade inte jag att ha rätt :p Vi borde träffas någon dag vettja :)

2010-01-21 @ 11:38:44
Postat av: Pettersson själv

Undrar vem den mystiske anonyma personen är som kommenterat.. mhm, en tandläkare? :O

2010-01-21 @ 13:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0