De går bra nu!

"Pengar rullar in som dom ska", I alla fall snart kommer de göra det! Jag ansökte om ett jobb på x-trafik i Söderhamn inom kundtjänst och efter intervju i Gävle och ytterligare en träff i Söderhamn börjar jag imorrn min 2 veckor långa introduktion som kundtjänstmedarbetare. Tjänsten är på 50% och jag kommer jobba 5 dagar i veckan 15-22 och är ledig varannan vecka. :) jag känner mig supernöjd och lyckligt lottad! I fredags fick jag sitta tillsammans med en tjej som jobbar där och hon hade 2 dataskärmar, knappar, telefoner, headset, pärmar, brochyrer, kartor, mm. Hon var sjukt effektiv och proffsig! Hur ska ja kunna lära mig dethär, tänkte jag.

Den enda som inte vart superglad var ju Gurra. Vi hade planerat att vara tillsammans denna sommar och bo hemma hon honom. Gurras polare hade ett jobb på G till mig i Södertälje, men nu när jag har fått tjänsten så känner jag att jag inte kan missa denhär chansen. Men man vet ju aldrig, det kanske lugnar sig under sommaren, så de kanske inte behöver mig då. Jag ska fråga imorrn.

Ett härligt telefonsamtal i torsdags: Joann Ling. Hon var i Söderhamn och kom förbi till vår kaotiska lägenhet. Det blev en mysig fredagkväll hos Joann där vi firade Erikas 20-års dag :) Mysiga människor= mysig kväll!

Måste ringa gamla jobbet imorrn och berätta läget. Eftersom jag är ledig varannan vecka är jag ju tillgänglig, så att säga ;)

Sov gott

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Grattis, va kul att du fick det =) Det lär du dig snabbt :)

2010-02-01 @ 22:34:52
URL: http://linilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0