Havregrynsgröt och vilda humör

Det är stressigt, man dricker för mycket kaffe och man får heta både det ena och det andra. Detta arbete verkar ytterst spännande och annorlunda, men just nu är min hjärna så proppad med ny information att jag inte orkar tänka mera idag.

Man måste börja dagen med gröt och en kopp kaffe med mjölk för att dels bli mätt och stå sig länge, men dels för att få upp värmen efter att man klivit ur sin supermysiga säng. Då är jag igång fram tills efter lunch, då jag sakta sloknar som en blomma fast att jag kämpar med att hålla koncentrationen på 100%. Anna, som jag går introduktionen med, babblar och babblar om allting och innan jag gick hem för dagen hörde jag att hon pratade, men inte vad hon sa. Kände mig som en zombi på vägen hem.

Igår, första dagen på introduktionen, var det kaos. Flera bussar hade frusit så att de inte fungerade och samma sak med x-tågen. Folk fick sitta i telefonkö eftersom det var så många som ringde, och när de kom fram fick Anna heta många fina saker och personerna var mer eller mindre förbannade/besvikna/"förfrusna"/galna. Men de sa att ett sånthär kaos hade det inte varit på flera år och att de tyckte synd om mej som fick vara med, haha. Men det kan ju bara bli bättre. :)


Visning på måndag! :D Så härligt att folk verkar nappa på lägenheten fast den varken kommit ut på internet eller i tidningen ännu, även om det känns tråkigt att inte ha den kvar...


Jag kommer sova gott inatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0