Smått juldagspanik

Alla mina stackars vänner ligger hemma med sjukdomar. Själv har jag just blivit frisk och har grym träningsvärk efter min hembakade poweryoga igår. Nästan pinsamt. Jag vill ut och åka längdskidor!! Men nu är det faktiskt 20 minus ute. Brr! Så tycker man att det är skönt, minus 20, och inte har ett jobb att sköta så shoot. Jag får verkligen inte vara sjuk under jul och nyår, det vore så hemskt tråkigt :( .

Jag har i lugn och ro börjat fundera på juldukningen nu. Julklapparna är redan inslagna och klara. Känns väldigt lugnt och skönt. Eller, det KÄNDES. Tills det slog mig att jag ju inte har någon klänning till juldagen! Den härligt glammiga juldagen. Ni vet ju hur det går när man panikletar... inge bra.

Jag håller tummarna och väntar på något sorts mirakel.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0