Sovmorgon efter helgen

Tur man inte shoppar i Stokholm jämt. Jag har insett att det skulle bli väldigt dyrt. Det finns ett sånt utbud så man måste bestämma sig för vad man verkligen vill ha/behöver mest. I annat fall hemma i krokarna får man LETA efter sånt man vill ha. Har i köpt en kortärmad stickad kofta med fuskpälskrage, en stor cool t-shirtklänning, en svart halvt genomskinlig skjorta, kjol med leopardmönster och en söt liten vit topp med puffärmar, lite som mjukglass :) Tihi. Allt från antingen MQ eller ZARA. Underbara butiker! :) Blev såklart en del andra "vettiga saker" också som Björn Borg trosor och smink från Makeupstore.

Skulle ha velat packa med mig min G hem. Men han kommer på fredag istället. Ska bli fantastiskt. Efter att ha pratat om saker som behöver pratas ut om är vi fjantigt kära igen. :)

För övrigt har helgen varit superbra och denna dagen har inte riktigt börjat för mig ännu för jag är LEDIG idag! Jippie! Så jag har tagit igen de timmar jag missat vad gäller sönm och nu är klockan 12.32 och jag sitter fortfarande i morgonrock. Men idag skall det städas och handlas, kanske tvättas om det finns nån tid och förhoppningsvis måla klart i hallen. Jo, ledig var det, men när annars ska man hinna, och orka? (J smsade precis svaret på den frågan: Orkar aldrig städa över huvud taget! :P)

PUSSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0