Söndagsslö

I helgen har det varit fullt upp med släktträff och förberedelser inför den. Albertinakäk mm och konsert på kvällen. Min släkt på mammas sida är en "bunch of" musikmänniskor. Jag fick damma av fiolen och värma upp sångrösten. Kvällen blev en succé, ärligt. Mycket uppskattning och vänliga och peppande kommentarer från flera personer i den över 150 personer stora publiken. Kvällen slutade med grillning i en stuga, roliga konversationer och mys med en liten vit hund :). Jag kunde alldrig ana att en släktträff kunde bli så lyckad.

Mitt i allt ihopa har jag varit halvsjuk. Men man har inte tid att vara sjuk. Idag har jag sovit 5 timmar för mycket (för att jag nog behövde det) och glor nu på The Hills och pillar på datorn. Jag ska lägga mig ute på gräset snart och fortsätta läsa Elle och sedan blir det grillning. Hoppas på en ridtur lite senare tillsammans med mamma.

I morgon är det måndag igen. Träning med Joann efter jobbet och på tisdag ska vi fira Lollo med middag på Dragonen. Nästa helg väntar Stockholm och kräftskiva.

Love ya all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0