Det går mot höst govänner

Några veckor till ska jag allt använda mina ljusa jeans, solbrillor och bronspuder. Jag ska inte säga att sommaren är över ännu. Nej, för tusan! I alla fall ett kapitel återstår: Kräftskivornas tid :) Men, för all del, det går inte att undvika hösten. Den har redan smuit sig på med sina kalla vindar.

Jag har firat hösten, om man säger så, med att skriva in mig på Active tillsammans med Joann. Det blir snart för mörkt för att springa på kvällarna. Känns väldigt roligt :)

Men det bästa med hösten är ändå att man får klä på sig ordentligt igen! (Hmm, var det inte jag som sa att det bästa med sommaren var att man får klä av sig?) Stora och mysiga koftor, grova skor, tjocka strumpbyxor och massvis av bruna och gråa mysiga färger! Det kommer mycket spännande i höst. Blandade mönster och material.  Ja, varför inte? Randigt med blommigt, grövre tyger med tunna, kavaj, hatt och framför allt; fuskpäls! I nya ELLE skymtade en pälskrage på en gul galon-jacka. Modevärlden har blivit helt tokig!

Ta med dig blommorna in i hösten! Den söta småblommiga klänningen kan matchas med ett skärp, en varm kofta och tjocka yllestrumpor tillsammans med  höga skorna från i våras med öppen tå. I höst gäller strumpor i klackarna. Glöm inte skinnjackan som alltid är ett säkert kort!

Höstens snyggaste skor! 3999:- från Acne.


Marble från Nelly.com. Nu i massa nya modeller och färger!




Glöm inte bort SVART!

Hoppas ni nu är lika inspirerad som jag inför den kommande hösten!
Johanna with love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0