Cykelstöld och blåbärsmuffins

Har du en cykel?
Om du inte hade en, skulle du då sno en?
Jag hade en cykel.
Den blev snodd idag.
S Å   J Ä V L A   L E S S !

Min fina blåsilvriga pärla stod parkerad på baksidan på jobbet. När jag kom ut efter stängning; borta. Inte ett spår... Väldigt tråkigt måste jag säga, och jag fattar inte hur man kan ha samvete att bara ta andras saker.. Polisanmält, men de e mest för statistikens skull (Jag tycker sånt är viktigt, tydligen..). Dax att leta en "loppis-cykel" så man inte börjar gråta om den blir stulen.

K räddade min kväll. På hennes balkong har vi suttit denna sensommarkväll och ätit nybakade blåbärsmuffins, skrattat och pratat om framtiden. Väldigt enkel och mysig kväll då jag för några timmar nästan inte tänkte på cykeln en endaste gång. <3

Nu börjar Sex and the City om 5 min! Sov sött



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0