Visning baby

Nu börjar det dra ihop sig till många intressanta saker! :D jag håller på att fylla 20, och med det kommer lite spännande trevligheter som jag inte kan skriva här helt officiellt. Hihi :)
Imorrn ska jag kolla på en lägenhet. *Hoppar och studsar* . Jag återkommer om hur det var och så imorrn! Sedan blir det nog en snabbfika med HR, fast jag undrar vart eftersom det är söndag.. hmf..
Efter det ska jag klippa mig. L kommer hem hit och ska få ordning på min kalufs som ska förvandlas till ett blont mästerverk med lugg. Me like! Våren, here we come!

Ledig annars och det känns väldigt skönt med tanke på vad som väntar. Full rulle blire sedan på jobbet (jobben). Tur att det visar sig på kontot (Nelly-kontot... :D nej nej, farliga tanke).

Nu ska jag åka in till stan för en mysig kväll tillsammans med Hedberg the man <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0