Vilken soppa

Jo, jag tänkte att jag skulle skriva några rader om högskoleprovet. Tänk vad fort man kan förtränga hemska upplevelser :)
Jag var såklart försenad och alla stirrade på mig i klassrumet när jag skulle visa leg och hitta min plats. Självklart har jag klackskor, så man kan inte direkt smyga sig fram. Bara ungt folk (yngre än mig, för jag är ju sååå vuxen och stor menar jag, ha ha...) som pratar mitt i provet, har med sig miniräknare, vet inte vart man ska fylla i vad och blablabla. Koncentration 0,0. Proven var i överlag svåra tycker jag. Jag kryssade mest hit och dit när jag var osäker eller inte hade nån aning eftersom man blev så stressad när tiden bara rann iväg. En fet nacho-tallrik på Tacobaren gjorde mig bara slö i hjärnan, så eftermiddagen var riktigt tung.

Efter provet var jag så slut i huvudet så jag knappt kom ihåg vart jag ställt bilen och hur man hittar till Bergvik. Helt sjukt. Med en poäng på 0,8 får jag nog säga att jag är rätt nöjd eftersom det var första gången jag skrev :)

Hoppas, hoppas: Aldrig mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0