Livet hos Gs föräldrar

Min karl är så söt, för han har så mycket idéer. Målningen här är nu klar och det vart väligt fint tycker jag. Igår var vi och köpte 16m lister som ska sättas upp idag så mycket vi hinner.

Jag joggade den så kallade "Morarundan" som är en populär motionsväg här i Järna. Har ingen aning om hur lång den är.. 6km kanske? Jag har inte sprungit ordentligt sedan vi kom hem från resan (skämmes på mig!) och har rejält med träningsvärk idag, haha. Pinsamt. Vi åkte till intersport igår också och hittade allt möjligt roligt. Jag laddade med lite nya träningskläder och G köpte nya joggingskor. Efter första springturen med de nya skorna kommer Gs löparknä tillbaka och han kommer hem och har skitont. Tusan. Börjar lessna rejält på hans knän...

Måste bara lägga till att vi tittade på Ice-Age när vi åt frukost i morse (10.00 :P) och jag blev påmind om de roliga mattelektionerna i ettan när jag och några till plus Markus Åsberg satt i grupprummet och markus jämt härmade dendär fula sengångaren! "Staackars tigelitigern.." med lesp-ljud. Haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0