Ledig med stort L

De flesta som bor i Sverige kan nog hålla med mig när jag säger att det har varit en fantastiskt fin dag idag. Man vaknar av solstrålar... okej, nej jag vaknade nog första gången av röster, duschen och slamrande porslin, för det var ju inte ledig för alla andra i min familj idag. Men i alla fall, jag somnade om och vaknade sedan av solen :) Det är så det ska vara hörni!

Så bar det av till Stråtjära efter frukosten för en omgång med Elsa på ridbanan. På vägen dit ser jag en idiot (trodde jag) med stora solbrillor och en stor pang-orange fleecetröja gående efter vägen tillsammans med nån annan. LINA! Galet, haha, för det var hon! Man ser det på gångstilen ;) Snabbt tog jag upp telefonen och avslöjade henne. Det var hon och Jesper som var ute och gick av sig träningsvärken från helgens ridning. De dök upp på stallet när jag precis suttit upp på Elsa och Lina agerade ridlärare. Vi kände oss riktigt nöjda med Elsa båda två. Det börjar hända saker med dendär hästen! Åhh hon är så söt. Måste se till att fota henne nästa gång.

Sedan fick jag suuuper smarrig fisk hemma hos Linas föräldrar och jag försökte övertala hennes pappa att byta bana inom karriären och satsa på matlagning, men jag fick noga förklarat för mig att det var en mycket dum idé..

Satt ute i solen en stund när jag kom hem, men man får passa sig för rynkor! :O
Jobb imorn. Sov gott :)

Kommentarer
Postat av: Lina

HAHAHA!

2010-04-22 @ 10:26:12
URL: http://linakristina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0