Kan inte alla bara ge upp!

Budgivningen är igång och jag har lagt ett bud och inte hört nåt mera. Hoppas de ger sej nu, de andra. Har icke fått nåt lånelöfte ännu eftersom de måste utreda massa saker nu när jag har 2 jobb var av ett "bara är extrajobb på timmar" och på det andra jobbet har jag inte varit anställd så länge... Dessutom är det rätt sunkigt på sparkontot efter resan, men hallå?! -jag har ju bara hunnit få EN lön sedan jag kom hem. EN. Jesus, vad begär dom?! Ska in på banken imorrn med lite fler papper.

Men skiter det sig så går mina pärlor till föräldrar in och borgar för mig, så det enda jag hoppas på nu är att lägenheten inte ska gå upp så mycket, helst inget mera alls. Kan dom inte ge upp! Jag slår vad om att jag behöver den bättre.. uhuuu jag får panik. Haft ont i magen hela dagen, jag biter på naglarna och kunde inte somna nån gång igår. PLZ håll tummarna för mig!

Tack sötisar <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägenheten finns väl på hemnet.se? Kan du inte länka :)

2010-04-13 @ 22:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0