Home Sweet Home

Det var fjällen det, och nu FÅR man äta massvis med godis (som om jag inte redan gjort det en hel vecka). Halvbra väder med helbra mat och sällskap! Gs föräldrars stuga ligger alldeles vid bergsfoten så när man ska gå på tur så äre bara att ta på sig skidorna och starta färden bakom huset. Sååå fint med alla vita vyer. Skönt med tid för avkoppling och inget smink, och mycket härlig kvalitetstid med min kära. <3

Tog tåget från Östersund till Bollnäs i eftermiddag och där stod min kära mor och väntade på mig.
En glad överraskning fick jag när skorna från Nelly som jag bytte storlek på hade kommit och jag sitter i detta nu med dem på mig. (De där ljusbruna med fransar, se nedan.) Nu väntar jobb imorrn och på söndag.

Dax för dusch nu för jag har inte duschat på en vecka! haha ingrott härligt svett. Tjiho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0