Födelsedagshelgen

Tjoho!
De va några dagar sen nu men det har vart massor med saker på tapeten så att säga. G kom hit och jag hade min 20-åriga födelsedag. Har fått en symaskin, träningskläder, smycken, pengar, chokladprovning och diverse nödvändigheter inför flytten :) Gs syster med sambo kom hit och bodde här över helgen och vi har hunnit med både skräckfilm, ridning, sovmorgon, Erikshjälpen och festligheter. Gårdagen var askrolig när huset i Bergvik var invarderat av fina vänner, presenter och många många skratt! Idag lirade vi lite frisbeegolf när vi kommit igång igen sådär kring 16-tiden. Nu har de åkt hem till Uppsala igen och jag och G funderar på vad vi ska göra. Kolla film, spela heroes, kanske äta lite?

Ang. träningen så går det himla bra just nu :) Kanske inte nån hårdkörning men jag gör iaf nåt varje dag. Funderar seriöst på att sätta upp en bild av Lina Andersson på spegeln för att peppa mig själv. Min kära vän ska nämligen springa Stockholm marathon och tränar stenhårt, vilket ger utdelning när det gäller benen kan jag lova. Heja Lina! <3

Vi höres :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Skickade ett grattis-SMS till dig när du fyllde år, men blev osäker på om det kom fram. Gjorde de det? :) om inte - Stort grattis i efterskott! Puss

2010-04-26 @ 22:47:07
URL: http://idaottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0