5000 kr fattigare och en säng rikare.

Kartläsning är ju min starka sida och jag och G lyckades hitta till Lerviksberget där vi fått hänvisning att det skulle finnas en 120 säng. Blocket e ju bäst alltså! Det var en psykad person med en hoppig hund som mötte oss, men hon var snäll. Jag försökte känna om sängen var skön där mitt bland hennes flyttkartonger, vilket var ganska så svårt, men den var i alla fall mjuk. Fint skick och dessutom sängram och bäddmadrass ovanpå resårmadrassen. Tummen upp för 1000 spänn, eller hur? ;) Blir lite mastigt med 2 90 sängar i en etta, som jag har här nu i Bergvik.

85 000 fördes sedan över från banken till mig och till säljaren av lägenheten för lånet plus en egen insats på 5000 då lägenheten tillslut landade på 90 loppor. Nu har jag nycklarna till lägenheten! Wioho :) Vi börjar väl med att ställa in sängen där imorn. Skojsigt för G som inte sett den än ;)

Imorn äre möte på jobbet där vi ska diskutera arbetssituatonen mm. Spännande.
Alltså, jag tycker det :P

God natt folket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0