Svar på allt om resan!

Det är många som undrar om hur var och när vi reser, har redan nämnt det men vi tar en snabbrepetition!
Vi (Gustaf och jag) åker från Sverige på kvällen den 27sept, mellanlandar i Frankfurt och åker sedan därifrån till San José i Costa Rica. Tar oss ut till västra kusten så fort vi kan och där har vi lite "semester" i några dagar först innan vi åker till första farmen. Där ska vi jobba på en kakaofarm, hajka till vattenfall, ta hand om djur, rida, vattna, bygga inte vet jag :P där stannar vi i ca 4 veckor. Sedan ska vi bege oss till Barking horse farm som det är bokat och stanna i ca 3 v. (men hört av några att det inte är så bra där så vi mejlar andra farmar nu för att se om vi hittar nåt annat..) Sedan tar vi ytterligare några dagar på egen hand och ska bla. åka 3km linbana genom djungeln, ligga på stranden och käka bananer mm. Den 3e Dec flyger vi till St Martín i Karibien och börjar därmed den "riktiga" semestern. Vi ska både flyga och åka båt mellan öarna men här har vi ännu inga bestämda planer om rutten mm :) En blogg kommer att finnas speciellt för denna resa och jag meddelar allt jag vet så fort som möjligt! :D

Kommentarer
Postat av: becka

woohoo vilken mäktig resa alltså!!:D

Låter svinkul ju :D

2009-09-12 @ 14:40:57
URL: http://kebecka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0