Modehösten

Nästan alla kan hålla med om att de gillar sommaren bäst av alla årstider. Det är då man gör allt man inte gjorde, umgås mer med vännerna och känner sig allmänt gladare. Som att ta ett djupt andetag.
Men när det gäller att klä sig så älskar jag hösten allra bäst. Då får man ta fram klackstövlarna, de mörka jeansen, alla mysiga stickade koftor och skinnhandskarna. Men i år blir det ingen höst för mig. Istället för att kolla ut ett par snygga (och billiga såklart) kängor får jag leta fram sandalerna. Och medans månen fäller blåkalla skuggor häromkring sitter jag på andra sidan jorden. Kämpar för att sänka värmen i kroppen.

Men här är några höstfavoriter:


Långa skjortor och stövlar                    Älskade kängor

Nitar, svart, läder, skinn och breda bälten som framhäver midjan.

Och om man vågar, knähöga stövlar.

Västar, västar, västar! Nitar, päls eller jeans, kort eller lång. Funkar lika bra med skärp i midjan.


Kommentarer
Postat av: Ida

När åker ni? :) Kram

2009-09-11 @ 22:16:05
URL: http://idaottosson.blogg.se/
Postat av: becka

Jag håller absolut med dig om att höstens kläder är bäst! jag börjar redan kolla på det nästan innan sommaren ens har börjat :P nu väntar jag mest på kyla för jag klär mig för varmt för att vara sept, ag klär mig som det vore oktober eller november!! Hur länge ska ni vara på den där hästfarmen då?? :D Eller kör ni bara på tills ni tröttnar? Kram rebecka w

2009-09-11 @ 22:38:51
URL: http://kebecka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0