Sista natten i lägenheten

Sitter bland flyttkartonger och påsar me kläder o prylar som jag imorrn ska köra hem till Bergvik. På söndag lämnar jag över nycklarna till Sara och Lollo. Ett halvår är rätt länge... Kommer sakna denna fina lya! Förhoppningsvis väntar Costa Ricas playas på mig, så jag kommer kanske inte längta hem så mycket ändå. Trött i fötterna efter jobbet. Hann knappt käka idag pga att det var så många kunder.

Igår tog jag i alla fall mig tid till en ridtur tsm med Lina. På Elsa och Vigana "åkte vi häst" och pratade om allt medans solen letade sig ner mellan granarna. Otroligt härligt. Tyst. Fridfullt.

Nu ska jag ägna kvällen åt att städa och plocka ut grejer till bilen.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0