What a good story!



En kär vän till mig är alldeles ensam (känner hon) i hela världen (i Oslo) och har inget (för tillfället) att göra. På hennes blogg gick en förfrågan ut om vad hon ska göra med all sin lediga tid. Skriva en bok låg som förslag och igår spann vi vidare på den tanken. I stora drag skulle den handla om ett dubbelliv. Min vän skulle skriva om sig själv i 3e person och heta nåt annat. I det ena livet var hennes vardag i Oslo och genom en liksom hemlig gång genom soffan (Narnia typ) hamnade hon bland New Yorks gator. Där skulle jobbkarriären blomstra, festerna vara och framför allt killarna! Slutet skulle vara att hon på riktigt flög dit och hängde där med några brudar som dom i sex and the city, och aldrig mer kom tillbaka till Oslo. Hahah!

Seriöst! Jag tror på detta :D Hör av mig när jag vet vart ni kan köpa boken! (den måste bara börja skrivas först..)

Kommentarer
Postat av: J

Haha, jag ÄR ensammast i hela världen och jag har ständigt ingenting att göra! På dig låter det inte alls synd om mig :P

2009-07-18 @ 17:27:12
URL: http://joannling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0