Taggad eller?

I morse när jag var påväg till jobbet ringde jag till Gurra. (Jag vet, man ska inte fippla med telefonen när man kör...)
Han säger: Jaha, började du 9 idag? Neeej säger jag, klart jag inte gör, jag börjar ju 10, påväg till jobbet nu. Gick en konstig ilning genom kroppen och jag sneglade ned mot klockan på instrumentbrädan. Kvart i 9! Guud..
Kom fnissandes in på jobbet och frågade snällt om jag fick börja tidigare. Skönt, det fick jag. Haha

Förstår inte hur jag kunde missa tiden så. Kollade ju på klockan flera gånger i morse. Visst att man kan försova sig och kanske bli en timme sen, men komma för tidigt! Inte ett dugg trött var jag heller. Jag måste vara taggad nu efter en veckas sjukdom! Imorrn ska jag iaf sova en timme till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0