Regnväder...

Det här har varit en sån där dag när man bara skulle vilja sitta inne, kolla på en bra film, ha täcket ute i soffan, kramas med lillen och kanske dricka en kopp varm choklad. Men så har det tyvärr inte varit idag.. I morse åkte jag moppe till jobbet i spöregn. Mamma och pappa skulle ha bilarna. Fick stå med hårtorken på jeansen. Den som vi blåser med på färg för att det ska torka snabbt ifall kunden vill se hur det blir. Sedan jobbat idag och också då, åkt hem. Vädret: ännu värre. Det rann av mig när jag kom hem och kallt var det. Duschade en stund tills jag märkte att det inte fanns nåt varmvatten. Vid det här laget kände jag mig ganska less på det mesta. Men med några köttfärsbiffar i magen kom värmen igång igen :)

Imorrn åker hela släkten till Örebro och ska vara där över helgen. Mormor fyller 65. Jag har inte packat så jag tänkte sätta igång med det nu.

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0