Räddare i nöden



Kolla vilket sött litet brev jag fick på posten tillsammans med en p- piller karta. Upptäckte att jag bara hade några dagar kvar, och turen är väl att man har fröken Andersson till hands. Hela vägen från Sundsvall har de åkt och nu hamnat i min brevlåda. Tusen tack! (faktum är att Lina gjort samma sak, skönt att kunna ställ upp för varann!) Mhm.. nu låter det som att jag pratar om braveheart, eh.

Jaaa! Kåvepenin borde heta mirakelmedicin! Mitt halsonda e borta. Sååå underbart. Men det är lätt att man kan lura sig för jag måste ändå äta penecilin (hallå? hur stavas det?!) i 10 dagar, annars kommer halsflussen tebax.

Kommentarer
Postat av: Lina

Hihi :-)

2009-07-20 @ 20:33:23
URL: http://linakandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0