Ny vecka, en vettig dag

Lön idag! Det absolut viktigaste med denna dag. Fantastiskt!
Nästan så att jag ska spara lönebeskedet så att jag ser att en gång i tiden hade jag såhär mycket pengar. Nu kan vi boka resan :) Min kära pojkvän har intalat oss att vi skjuter på resan tills oktober. Vaccinet för svinflunsan kommer inte förrns då... Så då kommer jag hinna hälsa på både Joann och Karin och åka en sväng upp till Lina och kanske ner till Ida. (Gud vad alla flyttar och åker bort, föresten...)

Äter inte penicilin längre, så idag fick jag liv i musklerna igen genom att bege mig ut på en joggingrunda. Äntligen.
Fick en riktig energikick, så målade klart garderoberna också. Dessutom läste jag ut första boken av Gossip girl efter jobbet. En vettig dag, tycker jag.

God natt <3

Kommentarer
Postat av: Lina

Wie, det låter klokt tycker jag :-D

2009-07-28 @ 08:23:04
URL: http://linakandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0