Nedtryckt

Förstår inte hur någon kan köra så mycket med sina anställda. De e ju för fan som att jag skulle ha fotbojor och vara slav! Själv slänger han papper, pennor och kartonger överallt och ställer gamla kaffekoppar här och där i butiken. Toan är de han själv som skitar ner och alla diskar efter sig, utom han. Så skäller han på mig så får jag städa efter honom. Kunderna skrattar han åt så fort de ställer en fråga, och jag hatar när han dumförklarar kunderna. Va sjutton, de e väl amatörer som alla andra! Klart man ska fråga. Många av målarna har frågat mig hur jag står ut med honom. Han stressar upp sig och jag erbjuder mig att jobba nån timme extra för att han ska kunna gå hem, så säger han att det inte spelar nån roll. Som om jag är mer till besvär än nytta.

Du ska bara veta hur mycket jag gör för denna butik. Mina kunder är i alla fall glada när de går ut genom dörrarna, hur är det med dina...? Nu tänker jag säga ifrån.

Kommentarer
Postat av: J

Go girl!

2009-07-06 @ 21:26:45
URL: http://joannling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0